onsdag den 30. november 2011

1. December....

Så har jeg vente snart en uge, og har kun snydt lidt. Men nu sker det, snart den først december = DEN FØRST PAKKE I MIN PAKKE KALENDER! Glæder mig rimeligt meget, ved ikke om i kunne gætte det. Den sidste uge har været ren totur, og jeg bukkede da også under og åbnede en pakke. Til mit forsvar skal det sige at der ikke var noget nummer på.

Med pakkekalenderen kom der er brev fra min kære mutter, hvor hun forklarede lidt om denne herlige kalender. For det er nemlig ikke alle pakkerne der er fra hende + co. Der er åbenbart også pakker fra andre fantastiske mennesker som vil give mig en lille ting der kan give mig lidt juleglæde.
Faktisk var gaven uden nummer fra en af min mors kollegaer. Jeg har aldrig mødt hende, men hun vælger stadig at give en lille ting til mig. Det er da vidunderligt, og hvor er jeg da heldig at der er så mange mennesker der vil mig godt.

Min mor har sagt at den først pakke er fra min Farmor eller bedste som jeg kalder hende. Spænde at se hvad hun har fundet på. En ting jeg kommer til at savne her i jule er hendes brunkager. Hvad fa’en skal jeg gøre, min først jul uden bedste brunkager. Før folk kommer med forslag om at jeg jo bare selv kan bage nogle så vil jeg lige stoppe jer. Jeg kan da ikke selv bage dem, så er det jo ikke rigtige bedste brunkager.

Have en herlig første december 

I have waited for almost a week now, and I have only cheated a little. But now it is going to happen, soon it will be the first of December = THE FIRST PRESNENT IN MY ADVENT CALENDAR! I’m really looking forward to it don’t know if you could tell. The last week has been pure torture, and I will admit that I cracked under the pressure and opened one present. In my defense it should be said that there was no number on the present.

With the advent calendar there was a letter from my dearest mom, where she explained a little about the wonderful calendar. It is not only her + co. that have bought and wrapped the presents. Apparently also wonderful people who wanted to give me a little thing to give me even more Christmas joy.
In fact the one present I opened was from one of my moms coworkers. I have never met her and still she choses to give me a little something. I just think that is amazing and how lucky am I to have so many people that wants the best for me.

My mom told me that the first present is from my grandmother. It will be interesting to see what she what she has chosen for me. One thing I’m really going to miss this Christmas will be her cookies. What the heck am I gonna do without her cookies? Before people start coming with smart ideas like why don’t you just bake them yourself I just wanna stop you. Come on people, I cant just bake them myself, then they wont be grandmas Christmas cookies.  


Have a wonderful first of December 



1 kommentar:

  1. Hej Skattepige, glædelig 1. december - dejligt med mulighed for at følge din amerikanske jul her på bloggen :-)

    … og husk, masser af billeder - tak

    Kys og masser af kram fra Far

    SvarSlet