søndag den 11. december 2011

December 11












Indtil videre så har alle mine kalender gave været så dejlig og gjort mig i godt humør. Den jeg fik i dag var anderledes, der trillede en tår eller to. Dagen gave var fra min lillesøster Amanda. Det var ikke så meget gaven som kortet der fik ram på mig. Det var en dejlig gave, dvd’en Julefrokosten en rigtig humør bombe som jeg er sikker på bliver sjov at se. Men det var korte. Min Amanda hun elsker musik, både at spille og lytte det elsker hun. Og hun har en herlig evne til at finde det sødeste sang med de mest rørende tekster. Hun havde skrevet noget af tekstens til en sang ligesom det og den passer perfekt og den ramte hårdt.

This is my winter song
December never felt so wrong
'Cause you're not where you belong
Inside my arms

Winter Song – Sara Bareilles & Ingrid Michaelson

Selvom de ord fik tårende til at trille så gjord gaven mig stadig glad. Det var  en anderledes slags glad og det tog bare længere tid. For den bragte frem alle de dejlige minder jeg har med min lillesøster. Og det fik mig også til at husk hvor heldig jeg er at jeg har hende. Det er ikke alle de er heldig nok til have en søster, jeg er så heldig at jeg har 2. De er begge 2 de bedste i verden, gad vide hvad jeg har gjort for at være så heldig <3


So far all the present in my advent calendar has made me in a good mood. Then today I got one that was different, a tear or two rolled down my face. My present today was from my little sister Amanda. It wasn’t as much the present as it was the card that got to me. The present was great, a dvd with a Danish Christmas movies that is suppose to be really funny I’m sure it will be really nice to watch. But it was the card. My Amanda she loves music, to play it and listen to it. She loves it. And she has this wonderful and amazing ability to find the sweets songs, with the most moving lyrics. She wrote a part of the lyrics of a song that was just like that in my card, it fits perfect and it hit hard.


This is my winter song
December never felt so wrong
'Cause you're not where you belong
Inside my arms

Winter Song – Sara Bareilles & Ingrid Michaelson

Even though  it brought out the tears it still made me happy. It was a different kind of happy and it took longer to come. It made me happy as it also brought out all the wonderful memories I have with my sister. And it also made me remember how lucky I am I have her. Not everyone are lucky enough to have a sister, I am so lucky I got 2. Both of them are the best sisters in the world,  I wonder what I have done to be so lucky to get the 2 of them <3


Winter Song - Sara Bareilles & Ingrid Michaelson


3 kommentarer:

  1. Kys og tanker til dig fra din mor <3

    SvarSlet
  2. Du er skøn og dejlig søs, elsker at læse med på din blog hver dag:) Du er den bedste søster man kunne ønske sig, selvfølgelig sammen med amanda:)
    Millioner kys fra mig til dig

    Kan få Ik få den til at lade være ned at skrive Buksecompagniet sagde,men det er selvfølgelig mig Sophie;)

    SvarSlet
  3. Det var ikke min mening at gøre dig ked af det, men er stadigvæk rørt over at du gjorde:)

    SvarSlet