lørdag den 17. december 2011

December 14. . . .





Lidt bagud med det meste

Så kom jeg da lige lidt bagud med det hele. Lidt bagud med lektierne og lidt bagud med bloggen. Er dog kommet mindre bagud med mit kalenderlys, det blev klippet så nu er det den 15 på vej til 16. Så lidt bagud er den stadig. Men i dag bliver det hele forhåbentligt indhentet. Bloggen skal i hvert fald klares først, har ikke nogen længere forklaring på hvorfor jeg røg bagud. Som skrevet før var jeg til en Harry Potter maraton i weekend, hvilket gjorde mig meget træt halv delen af ugen.  Da jeg så kom over den træthed, ja så var der da lige alle de lektier der også blevet skubbet til side af trætheden.

Så nu skal der skrives, både lektier og blog. Det lyder ikke som den vildest fredag, men med  den vilde weekend jeg havde sidste uge og den vilde weekend jeg får med de andre udvekslingsstudenter tror jeg at jeg har rigeligt med vildhed. Så jeg sætter musikken på. Tror det skal være noget med jul, for det bringer da altid fest og farver. Mon ikke også valget falder på en af de sange jeg skal synge med mit kor til skolens julekoncert mandag? De har rumsteret i min knold længe, tror ikke det kan undgås. Jeg starter med denne. 










Little behind with most things

There I just got a little behind with everything. A little behind with the homework and a little behind with the blog. However I have some what gotten back on track with my advent candle, it was cut so now it is 15th going on 16th. So a little behind is it still. Hopefully I can catch up on everything today. One thing is sure; the blog is the first thing I need to catch up. I don’t really have a long explanation for why I got behind on the blog, other than the one written earlier with the Harry Potter marathon. It left me really tried the first half of the week. When I was over the tiredness then came all the homework that had been pushed aside by it.

So now some writing has to be done, both homework and blog. Might not sounds as the best Friday night, but with the crazy weekend I had last week and the crazy weekend I will have this week with the other rotary exchange students I don’t thing a Friday without craziness will be a problem. So I’m gonna put some music on. Thinking I’m gonna go with some Christmas, that always brings some joy and happiness. It will probably end up being on of the songs I’m singing with my choir at the schools Christmas concert Monday. They have been hanging out in my brain for a good while now; I don’t think it can be avoided. I wills start with this.


1 kommentar: